۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه مطرح کرد؛

دانشگاه رازی پیشگام در اتصال به پنجره واحد خدمات الکترونیک

دانشگاه رازی پیشگام در اتصال به پنجره واحد خدمات الکترونیک

کرمانشاه- رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی پیشگام در اتصال و راه‌اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیک و هوشمند دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبی احمدی ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه رازی علاوه بر اینکه نخستین دانشگاه متصل به پنجره خدمات الکترونیک در کشور است که در حوزه راه‌اندازی خوابگاه‌های متاهلی نیز از دانشگاه‌های پیشگام کشور بوده است.

وی افزود: با اجرای طرح خوابگاه متاهلی در قالب ۴۰۰ واحد مسکونی اقدامی است که به عنوان رسالت اجتماعی خود به آن پرداخته تا زمینه‌ها را برای تحصیل دانشجویان متأهل خوابگاهی فراهم آوریم.

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه تصریح کرد: اتصال دانشگاه رازی به پنجره خدمات واحد دانشگاهی کافی نیست چرا که باید ارائه خدمات و هوشمندسازی این خدمات نیز در دستور کار قرار گیرد که در این راستا نیز دانشگاه این بستر را راه اندازی گرده است.

احمدی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه رازی در خدمات هوشمند پنجره الکترونیک تا ۸۶ درصد ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و تا ۲۰ درصد از آن به صورت هوشمند دنبال می‌شود و با توجه به اینکه دانشگاه رازی دانشگاه پیشرو در این امر بوده تاکنون ۲۵ دانشگاه دیگر را در اتصال به خدمات الکترونیکی و هوشمند کمک رسانی کرده است.

وی با اشاره به جدیدترین دستاورد دانشگاه رازی، بیان کرد: سامانه کشف خودکار درگاه‌های پرداخت بانکی جعلی (فیشینگ) سامانه‌ای است که در این سامانه از کلاهبرداری‌های بانکی که از طریق برخی سامانه‌ها صورت می‌گیرد جلوگیری می‌شود.

احمدی با تاکید بر اهمیت توسعه فناوری اطلاعات، خاطر نشان کرد: فناوری اطلاعات ابزاری برای توسعه همه جانبه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… است که این فناوری اطلاعات در سطح کشوری در زمینه دیجیتال باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

کد خبر 5841163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha